כבר בשעות הקרובות: ישראל נערכת למתקפה ישירה מאיראן

    חדשות קול חי 1 Comment on כבר בשעות הקרובות: ישראל נערכת למתקפה ישירה מאיראן

    דריכות בישראל לקראת תגובה איראנית לחיסול: ישראל נערכת למתקפה ישירה מאיראן על דרום או צפון ישראל כבר ב-24 עד 48 השעות הקרובות, כך לפי גורם המעורה בפרטים. צה"ל והמוסד אישרו תוכניות לתקיפה באיראן במידה שהתקיפה תתבצע משטח איראן. טענות בארה"ב: "הייתם צריכים לעדכן אותנו לפני חיסול בכירי משמרות המהפכה בדמשק", לצד חשש כי התגובה האיראנית עלולה לסכן חיילים אמריקנים

    נשיא איראן חמינאי בהלוויית ההרוגים בתקיפה בדמשק צילום: ללא קרדיט
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הוול סטריט ג'ורנל: ישראל נערכת למתקפה ישירה מאיראן על דרום או צפון ישראל כבר ב-24 עד 48 השעות הקרובות, כך לפי גורם המעורה בפרטים. מנגד, גורם שתודרך על ידי ההנהגה האיראנית, אמר כי אכן דנים באפשרויות התקיפה אך עדיין לא התקבלה החלטה סופית.

    אפשרות נוספת באיראן היא תקיפת שגרירות ישראלית בעולם, בעיקר במדינה ערבית – כדי להעביר מסר למדינות הערביות שהן משלמות מחיר על הקשרים שלהן עם ישראל.

    וביממה האחרונה – צה"ל והמוסד אישרו תוכניות לתקיפה באיראן במידה שהתקיפה תתבצע משטח איראן.

    במקביל, דיווח הבוקר בווושינגטון פוסט טוען כי שר ההגנה אוסטין התלונן בפני שר הביטחון גלנט: "הייתם צריכים לעדכן אותנו לפני חיסול בכירי משמרות המהפכה בדמשק – התגובה האיראנית עלולה לסכן חיילים אמריקנים". עדכון מראש היה מאפשר לפנטגון להגביר את ההגנה של אנשי צבא וממשל באיזור ולמקם נכסים, כולל ספינות מלחמה עם מערכות הגנה מפני טילים על הסיפון.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אם השבוע האירנים לא יתקפו , ישראל תחסל עוד גנרל אירני !
      הסבלנות של ישראל פוקעת !